Brandkåren

I skolan idag gick brandlarmet. Vi var i slöjdsalen och när vi skulle gå ut fick jag ett sånt skrattanfall, skrattade hur mycket som helst. Men vi gick iallafall ut och stod på parkeringen rätt länge. Det var bra stämning eftersom alla pratade om att skolan brinner och det är bra och blablabla.. Efter stund fick vi iallafall gå in och jag vinkade till en som satt i brandbilarna men han vinkade inte tillbaka. Det var inte falskt alarm men det var brann inte heller. Det var typ damm som hade orsakat att brandlarmet gick. Sen hade vi vanliga lektioner igen. Jag cyklade hem med Maya och nu är jag hemma. Ska ta något och äta, vid fyra har jag träning!

https://cdn3.cdnme.se/3555274/6-3/pic_516e98259606ee5be0e83b9d.jpg" class="image">

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!