Ont i halsen

 bloggappen fungerar inte, därför dålig bloggning! 
 
Hej på er! Skolan gick rätt snabbt, men efter lunch började jag få ont i halsen. Efter skolan åkte jag, Lisa, Cajsa och Jennie till hemmakväll och köpte glass, det behövde min hals! Sedan åkte vi tillbaka till skolan och väntade på att Emma skulle sluta och sedan cyklade vi hem till mig och åt pommes och snackade, mer hann vi inte. Sedan åkte dom hem och jag skulle ut och springa, men jag får vila så min hals blir bra. Jag som var så taggad att springa idag, hoppas det går över tills imon iallafall då vi har träning! Jag har försökt att bota min halsont genom att äta ännu mer glass och druckit honungsvatten och ätit halstabletter. När som helst kommer min lillasyster hem från sin träning och då ska jag vara hemma med henne. Måste plugga engelska och matte också, usch orkar verkligen inte men om 7 veckor är det sommarlov, taggad! 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!