Tjejkväll!

Dagen gick hyfsat snabbt men hade inga roliga lektioner. Hade ju matteprov och det gick faktiskt bättre än väntat! Vi slutade vid ett och då cyklade jag,Sarah, Jennie, Liza och molly till den nya affären som öppnade idag. Jag, Molly och Jennie cyklade hem till Jennie. Vi snackade och åt mellis. Vid halv fyra åkte Molly hem ungefär och jag cyklade hem vid fyra. När jag kom hem fixade jag lite med min nya cykel och sen tog jag mina allergitabletter. Vid fem mötte jag Selma vid hennes hus och vi cyklade ner till stan. Vi köpte glaass! Vid sju mötte vi upp Cajsa och Jennie och gick med dom på stan. Jag köpte ett par hårsnoddar, så nöjd med mitt köp... Vi fikade också på stigs och vid nio cyklade vi hem. Tack för kvällen tjejer! Imorgon har vi tre lektioner. 3timmars håltimme också, yey. Fast skulle hellre slutat tidigare. Sista lektionen har vi bad på idrotten och någongång på eftermiddagen ska jag till frisören. Trevligt trevligt!

Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!