sommar

 
sommarlovet rullar på, enligt mig för snabbt..än så länge har jag gjort någonting varje dag och jag hoppas att jag kommer att göra det. 
 
Jag sitter ute i m&ms sommarstuga och skickar massor av bilder till några. Det tar ett tag men egentligen vill jag ut i det fina vädret men jag tänkte bli klar med detta först. Och medas bilderna laddar kan jag ju ta och uppdatera som jag inte är så duktig på just nu. Schemat framför mig ser rätt fullbokat ut. På onsdag åker vi till göteborgg, några dagar senare till karlskrona och efter det Växjö. SEDAN börjar semestern på riktigt. Eller ja, pappa får semester och vi åker iväg. Så ni behöver inte räkna med bra uppdatering. 
 
Jag har nog inte mycket mer att säga än att här finns det tre supersöta kattungar som föddes för någon vecka sedan, man ser inte skillnad på dom men vi kallar dom för Lisen,Mimmi och Sigge. Helt underbara är dom! 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!