Hehe

Jomen hejsan! Det har inte varit någon uppdatering alls dessa dagar, vad kan det bero på? Att jag inte har lust/orkar/hinner? Om jag ska vara ärlig vet jag inte riktigt det själv, det är väl en blandning av det skulle jag nog kalla det. 
Men jag kan ju berätta vad jag har gjort dom här dagarna så ni inte tror jag har legat och degat i soffan, haha. 
 
IGÅR tog jag och Jennie tåget till jkpg och gick på A6 en runda. Jag köpte ett par skor, bikini och en neccesär på rea för 30:- , behöver en tills nu när jag åkte bort, haha kanske inte världens finaste men om jag hittad någon finare får jag väl  köpa den. Mamma hämtade oss på stationen och när jag kom hem la jag mig i min säng och lyssnade på musik och spelade hay day. Senare på kvällen åkte vi ner och kollade på IFK. Förlust med 1-0. 
 
IDAG kom Selma, Jennie och Cajsa hit och vi satt i soffan och snackade. Sedan gick vi hem till Emma för att lämna ett lakan men vi var ute i hennes skog ett tag, haha. När vi kom hem igen åt vi mellis och cyklade till träningen! Ikväll har jag kollat på allsång på skansen. 
 
Trevliga saker jag har hittat på va? ;) 


Fram till söndag blir det nog dålig uppdatering, åker nämligen iväg till ett läger på torsdag morgon. Tror inte heller jag hinner göra några tidsinställda inlägg, tyvärr..
 
KRAMIS
 
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!