Igår och idag

Igår, 1 Juni blev det inte mer uppdatering än den filmen jag gjorde. Jag var på stan hela dagen och hade det superkul! Vi var också och kollad på damlagets match. På kvällen tittade vi på karnevalståget och efter det cyklade vi till lekan. Där träffade vi några småbarn och pratade med dom, urgulliga verkligen! Efter en stund åkte vi hem till Selma och var där och lite efter 10 cyklade vi till coop och jag köpte lite godis. Vi kom hem lite efter halv 11 och vi satt oss ute och pratade. Jag och Emma cyklade hem vid 11-tiden någongång.
Tack för dagen tjejer!
 
 

Vaknade vid halv nio tiden och har tagit på mig och ätit frukost, mer har jag inte gjort. Jag har inte så mycket planerat idag förutom att jag ska spela match ikväll. Skönt att jag inte har någon söndagsångerst som jag alltid har på söndagar annars. Det kan nog bero på att vi bara går TVÅ dagar i skolan. Måndag och onsdag. På tisdag har vi friidrottsdag! Gillar inte friidrott, min klass är inte den sportigaste precis. Vi kommer typ sist varje år. Men vi går inte i skolan iallafall. Kram
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


💎 Moa Diamant

Härligt, lycka till! :) Jag mår bra idag, sj? ❤

2013-06-02 | 12:11:35
http://moagasste.blogg.se/
💎 Moa Diamant

Det är jääättesoligt här, ligger ute och solar med laptop och blåbär hihi :)

2013-06-02 | 13:00:51
http://moagasste.blogg.se/
Linn Ahlex

sv: de gör jag med hihi!:D hon tackar!

2013-06-02 | 20:27:37
http://linnffotar.blogg.se/




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!