LYCKLIG

Jag som liten 
Jag är verkligen superlycklig just nu när jag tänker på att imorgon får jag SOMMARLOV, Helt sjukt verkligen!! 
 

Dagen idag har varit bra, var hos jennie efter skolan och sen cyklade jag hem. Halv sex hade vi träning och sedan stannade vi och kollade på p99 halvlek. Här hemma har jag tagit fram kläderna tills imon och mest gått runt och inte gjort någonting. Imorgon blir det att gå upp tidigt för att fixa mig. (ska fixa min syrras hår också) Sedan kommer Jennie och jag fixar hennes hår innan vi drar vidare till kyrkan. Efter skolavslutningen ska några i laget träffas och fika, mysigt! 
 
kraam
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mathilda

Sötis!

Lust att va någon dag under lovet? kram<3

2013-06-13 | 20:34:09
http://mathildajohanssons.devote.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!