Monday

Hejsan! Dagen idag har varit bra. I skolan samlade vi in massor med böcker så vi jobbade nästan inte på någon lektion, så skönt! Efter skolan var vi hemma hos Molly och var galna som vanligt..
Vid sju-tiden cyklade jag hem och nu har jag ätit kvällsmat och lagt in bilderna sen helgen i datorn. Imorgon är det tisdag, den jobbigaste dagen av alla. Det är verkligen superbra att det är sista tisdagen denna terminen i skolan. Jag får kämpa mig igenom dagen och försöka få mig på bättre humör genom att tänka att det är den sista skoldagen i sjuan!
 
Jag är med och tävlar om veckans bloggEllens blogg!
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


mathilda

Sv; jo ni är jätte lika, haha ;)<3
fin bild!

2013-06-11 | 20:01:00
http://mathildajohanssons.devote.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!