Bloggbrist

 Känner att jag bara skriver om vardagen, inget annat, jag försöker komma på något kan kan skriva om men jag kommer verkligen inte på något. Jag har tänkt att kunna börja med lite olika inlägg men vill veta vad ni vill läsa. 
 
Vad vill att jag har mer i bloggen? 
  • Video, vad för videos? 
  • Hiss och diss
  • fotografering 
  • tips
  • något annat? 
jag behöver idéer, kraaam! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Anonym

Fotografering och videos. Videosarna ska vara om hur din dag har varit och om du har köpt något.

2013-05-14 | 06:50:07
Sörö

FOTOGRAFERING OCH HISS OCH DISS :D

2013-05-15 | 06:56:49
http://sajjahh.blogg.se
Anonym

Videos frågestund eller något

2013-05-15 | 07:33:09




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!