Domare

 
Efter träningen idag kom jag hem, åt mat och sen skjutsade mamma mig till ljuseveka. Där träffade jag Cajsa och vi skulle vara domare till en match som var där. Första gången jag dömde så man var ju lite osäker men det gick hyfsat bra iallafall, man vänjer ju sig. När jag kom hem duschade jag och efter jag hade duschat såg jag fyra stycken jättesmå prickar på magen. Jag visade dom för mamma och det var minifästningar, alltså hade dom inte alls suttit där länge. Jag kollade egenom min kropp ordentligt så det inte var fler men det var det, en på låret och en i nacken. Usch, jag hatar verkligen fästingar! Men nu är dom borta iallafall och jag vet ju vart jag har fått dom ifrån eftersom igår låg jag, cajsa och Jennie i gräset och fotade. Korten blev iallafall bra så det var ju huvudsaken.
Jag har också bytt ut kläder i min garderob till mera färger och sånt, så nu är den mycket ljusare också!
 
Om en liten stund ska jag äta kvällsmat och imorgon är det ju måndag igen, blä
 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!