Fina rosa blommor

Kvällen innan jag fyllde år fick jag en av dessa rosa blommor av min mormor. Jag blev helt kär i den och det märke hon så när jag kom till dom på min födelsedag hade hon fixat en helv vas med dom.
Färgen är helt pefekt, älskar verkligen!
 
VILKEN ÄR ER FAVORITBLOMMA?
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Dé du! ;)

Kan inte du göra en video på vad du fick i födelsedags present!? :-)

2013-05-24 | 18:35:20
Anonym

Vad ska du göra i morgon?

2013-05-24 | 19:46:47
Amanda [SPONTAN]

Superfina blommor!

SVAR: Tack så mycket :) Idag har jag mest försökt få klart allt skolarbete och imorgon ska jag ta mig en sväng till Gröna Lund :) Vad har du för planer för den här helgen? :)

2013-05-25 | 17:37:45
http://spontan.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!