Friday!

Skolan idag var som vanligt. Sista lektionen hade vi orientering men jag skulle inte vara med eftersom jag gjorde mitt teoriprov, det gick faktist superbra!  Jag gjorde klart provet rätt snabbt och då skulle jag också ut och orientera, jag hade inga gympakläder eller skor med mig eftersom han sa att jag inte behövde. Så jag gick ut och så dum som jag är börjar jag springa. Jag kan verkligen inte bara gå på orientering, jag måste jogga. Jag hade mina PALLADIUM på mig, fattar inte vad jag tänkte med men jag fick iallafall skoskav. Kunde knappast cykla hem.
Men jag hann ju iallafall två stycken kartor på den tiden som jag var ute iallafall, haha!
När jag kom hem skulle jag spela in en video, det slutade med att jag fick kramp och skrek över hela huset, tur att ingen var hemma!
 
Om en stund ska jag åka och döma en match med Cajsa. Kommer bli kul!
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Julia Svensson

Vem har du som gympa lärare? :)<3

2013-05-24 | 18:32:24
Julia Svensson

Sv: Christian vet inte vad han heter i efternamn haha <3

2013-05-24 | 20:34:03
http://juliiasvensson.blogg.se




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!