Helg!

Nu har jag tagit helg. Så skönt med bara tre dagar i skolan denna veckan. Efter skolan cyklade jag hem till Jennie och var där, kom hem runt halv sex och för en stund sen åt jag kvällsmat. Vid kvart i sju ska jag möta upp Emma och vi ska till ljuseveka och kolla på match. När jag kommer hem ska jag inte göra något särskillt, kanske göra klart soläxan så jag slipper göra den när vi är lediga! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)


Lisa

Hej! Fin blogg du har!

Kan inte du göra ett inlägg och skriva några bloggar som du tycker är bra och läser ofta?

Har nästan inga bloggar att läsa så hade varit kul att veta vilka du läser så jag kan få lite idéer. :P

Kram

2013-05-08 | 19:49:34




»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!