Måndag igen...

 Hej på er! Hur har er måndag varit? 
Min har varit lite sådär. Började med KL och vi lekte lekar och bytte platser, sedan matte och den var som vanligt. På idrotten hade vi orientering och det var tråkigt men jag gick/sprang/joggade med Liza eftersom vi hade samma karta, det var ju trevligt. 
Vid lunchen gick jag och några mer till hemköp och köpte lunch eftersom maten var konstig. Vi satt ute och åt men det var lite blåsigt. 
Efter det spanska och då bytte vi också platser, tillsist so. 
När jag kom hem åt jag mellanmål och skrev ner teoriprovet på ett bättre papper. 
Sitter i soffan och väntar på att pappa ska komma hem så ska vi ner till stan, ses! 
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!