Vädret!

 
Dagen började med en väldigt lugn engelskalektion eftersom vi satt i datasalen. Från 9 till kvart över 11 hade vi håltimme så jag,Liza och Jennie cyklade hem. Vi åt makaroner hos Jennie och skrattade som bara den. Sedan cyklade vi tillbaka till skolan och hade spanska och tillsist idrott! När jag kom hem åt jag hos mormor och morfar och packade mina saker, jag var också ute och kickade lite boll. 
Sedan åkte vi till matchen och alla var riktigt taggade! Vi spelade bra men jag spelade dåligt tycker jag. Jag fick också en lårkaka som var mindre skön, men vi vann med 5-0. Så grymt gött eftersom dom är 98-97. Första seriepremiären avklarad och nu taggar vi DM. 
 
När jag kom hem gick jag in till grannarna eftersom mamma var där, jag åt tacos och hade det trevligt. Vi gick hem för trettio min ungefär och nu är jag superduper trött. Ska göra min iordning och lägga mig i sängen och lyssna på musik. Kramis
(Förlåt för alldeles för långt inlägg)
Tack för att du tar dig tid
att kommentera mitt inlägg :)






»
»
»

Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!